Покров Среда 27.11.24, 06:42
Сайт
Главная » 2013 » Август » 1 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
09:12
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформуєШановні платники податків
надавайте звітність в електронному вигляді!
Подання звітності, особливо квартального податкового періоду, засобами телекомунікаційного зв’язку, зокрема, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в електронному вигляд, має низку переваг, а саме:
економія робочого часу платників податків, а також їхніх коштів на придбання бланків звітних документів;
звітність, надіслана електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях;
уникнення витрачання часу у чергах до «вікна» прийому звітності;
гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.
Нагадуємо, що отримати ключі електронного цифрового підпису Ви можете безкоштовно в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДПС у Центрі обслуговування платників податків Нікопольської ОДПІ каб. 112.

На Дніпропетровщині легалізовано трудові відносини близько 3 тис. робітників
У першому півріччі поточного року ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області проведено 568 перевірок з питань правильності нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб. За результатами перевірок  виявлено - 407 порушень, легалізовано - 2734 не зареєстрованих робітників та залучено до державної реєстрації - 651 особу. За актами перевірок донараховано 20,2 мільйони гривень податку на доходи фізичних осіб.
На контролі у Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області постійно знаходиться питання дотримання роботодавцями гарантій в оплаті праці, легалізації заробітної плати, погашення заборгованості з її виплати та своєчасне сплачення податків і зборів, ведеться робота з виявлення громадян, які працюють без офіційного оформлення трудових відносин.
Видача заробітної плати «у конвертах» - проблема не лише наповнення бюджету, але й соціальна, адже працівники, що оформлені на роботу «не офіційно» втрачають право на соціальний захист, трудові права і достойне пенсійне забезпечення. 

Ставки єдиного податку для фізичних осіб, які здійснюють кілька видів господарської діяльності
Платники єдиного податку І та ІІ груп, які здійснюють кілька видів господарської діяльності, повинні застосовувати максимальний розмір ставки податку, встановленої для обраних видів діяльності. Це стосується і ситуації, коли фізичні особи-підприємці-платники єдиного податку здійснюють діяльність на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради.
Так, для платників І групи максимальний розмір податку становить 10% мінімальної заробітної плати. Для платників ІІ групи – 20%. Сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси.
Нагадуємо, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб-підприємців. Залежно від виду господарської  діяльності, з розрахунку на календарний місяць, розмір ставки податку становить:
- для І групи платників – у межах від 1 до 10% розміру мінімальної заробітної плати;
- для ІІ групи – від 2 до 20%.
Порядок нарахування, розміри та строки сплати єдиного податку регулюється розділом XIV Податкового кодексу України.

Здійснення митного контролю деяких видів товарів у першочерговому порядку
Митний контроль деяких товарів здійснюється першочергово. Зокрема:
- товари, необхідних для подолання наслідків стихійного лиха, аварій, катастроф, епідемій;
- живі тварини;
- органи та інші анатомічні матеріали людини для потреб трансплантації;
- товари, що мають обмежений строк чи особливий режим зберігання;
- товари військового призначення;
- радіоактивні матеріали;
- фото-, аудіо- і відеоматеріали для засобів масової інформації;
- товари міжнародної технічної та гуманітарної допомоги;
- товари, що переміщуються в рамках угод про виробничу кооперацію;
- товарів, що переміщуються за процедурою МДП.
Огляд (переогляд) таких товарів, а також взяття проб та зразків цих товарів здійснюються тільки за виключних обставин.
Також законами України можуть визначатися інші категорії товарів, митний контроль яких здійснюється у першочерговому порядку.
Відповідні норми прописано у статті 360 Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI.
Нагадуємо що за процедурою МДП вантажі в обов’язковому порядку переміщуються за Carnet TIR (книжкою МДП). Книжка МДП –  це митний вантажосупровідний документ, який дає право перевозити вантажі через кордон держав в опломбованих митницею кузовах автомобілів чи контейнерах за спрощених митних процедур. Документ покриває автомобільні перевезення вантажів (які здійснюються в автофургонах, трейлерах, напівтрейлерах і контейнерах) між державами, які приєднались до Митної конвенції про міжнародні перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП 1975 р. Всі автомобільні транспортні засоби повинні мати відповідні дозволи митних органів на перевезення ними товарів під митними печатками та пломбами (Свідоцтва про допущення). Книжка МДП складається із відривних та невідривних  аркушів. Відривні аркуші залишаються для митного контролю в митниці при проходженні через неї автотранспортного засобу із вантажем. 

Для здійснення діяльності арбітражного керуючого необхідно зареєструватися самозайнятою особою
 Особи, які планують здійснювати незалежну професійну діяльність, повинні стати на облік у територіальних органах Міндоходів України як самозайняті особи та отримати відповідну довідку. Зробити це необхідно за місцем свого постійного проживання.
Арбітражні керуючі як особи, що провадять незалежну професійну діяльність, мають право на відрахування з суми доходу документально підтверджених витрат, необхідних для ведення такої діяльності. Якщо ж у такого платника відсутня довідка про взяття на облік, об’єктом оподаткування є  доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.
Для визначення бази оподаткування податком на доходи фізичних осіб розраховується середньомісячний оподатковуваний дохід.
Розмір середньомісячного річного оподатковуваного доходу розраховується як отриманий загальний річний оподатковуваний дохід, зменшений на суму документально підтверджених річних витрат, поділений на кількість календарних місяців, протягом яких здійснювалася діяльність.
Оподаткування доходів фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, здійснюється відповідно до положень ст. 178 Податкового кодексу України. 

Втратили документи пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів –повідомте орган Міндоходів
У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів платник зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити орган Міндоходів за місцем обліку.
 Крім того, платнику необхідно відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу Міндоходів.
Нагадаємо, для цілей оподаткування платник податків і зборів повинен вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі зазначених документів. Формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами – не допускається.
Суб’єкт господарювання зобов’яаний забезпечити зберігання документів (вказаних в абзаці першому), не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи.
Відповідна норма передбачена ст.16, 49 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями. 

Тимчасово припинили господарську діяльність – не забувайте звітувати
Платник податків зобов’язаний за кожний звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Звітність подається до органу Міндоходів, в якому платник податків перебуває на обліку. Важливо пам’ятати, навіть якщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї  господарської діяльності, то звітувати потрібно у будь-якому випадку.
Нагадаємо, платник податків зобов’язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Звітність подається в один із таких способів:
-  Особисто платником або уповноваженою на це особою;
-  Надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
-  Засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Відповідна норма передбачена ст.16, 49 Податкового кодексу України від
2 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями.

Великий бізнес сплатив до бюджету 97 млрд. гривень
 За перше півріччя поточного року великими платниками податків сплачено до державного бюджету 97 млрд. грн. Це 60 відс. від загальної суми надходжень по Україні. Загалом до державного бюджету надійшло 160,9 млрд. гривень.
За статистикою Міндоходів, у поточному році до категорії великих платників віднесено 1480 підприємств. Податкові надходження від цієї категорії платників сягнули 73 млрд. грн., що складає 69 відс. від сплаченої суми усіх податкових надходжень по Україні. Митних платежів сплачено на суму 24 млрд. грн., або 43 відс.
За словами аналітиків Міністерства, найбільші прибутки отримали підприємства харчової промисловості. Великі підприємства, які працюють у цій сфері, сплатили 17% усіх надходжень від великих платників.
Від підприємств, задіяних в оптовій торгівлі, надійшло 13 відс. надходжень. Великі платники, які займаються виробництвом та розподіленням електроенергії, газу та води сплатили 9 відс. надходжень, та 8  відс. надійшло від  підприємств, які працюють у сфері права, бухгалтерського обліку, інжинірингу та надання послуг підприємцям.

Власниками цифрових підписів від Міндоходів у 2013 році стали понад 290 тис. фізичних та юридичних осіб
 За І півріччя 2013 року за безкоштовними електронним ключами до акредитованого Центру сертифікації ключів, що діє при Міндоходів, звернулося понад 290 тис. осіб. Вони отримали 414,5 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів.
Як і раніше у лідерах серед клієнтів центру – фізичні особи. За перше півріччя 231,1 тис. таких абонентів отримали  269,1 тис. ключів.
Юридичних осіб зареєструвалося 59 тис. клієнтів. Вони отримали 145,5 тис. цифрових підписів.
Фахівці Міндоходів відзначають, що цифровий підпис є своєрідним захистом звітності, що надсилається "електронкою”. Однак  сфера застосування підпису не обмежується лише звітуванням. Платники податків також можуть укладати з іншими суб’єктами господарювання договори в електронній формі.
Отримати посилені сертифікати відкритих ключів підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів. На сьогодні в Україні діє 104 таких пункти.
Нагадаємо, що ключі електронного цифрового підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міністерства, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України. 

Суб‘єкти зовнішньоекономічної діяльності зможуть швидше отримувати товар із-за кордону
 Київська міжрегіональна митниця Міндоходів почала здійснювати митне оформлення імпортованих в Україну товарів без їх фізичного пред‘явлення митниці призначення. Тобто одразу після перетину митного кордону товар випускається у заявлений підприємцем митний режим.
Міністерством розроблено відповідне програмне забезпечення та проведено по митній системі Міндоходів пілотний проект, який підтвердив готовність митниць до виконання таких процедур.
У такий спосіб київські працівники Міндоходів дистанційно випустили у вільний обіг перші 8 партій товару, які перетнули митний кордон України та знаходились у пунктах пропуску в Волинській та Чернігівській областях.  Без доставлення до митниці товар з кордону поїхав у місце призначення, визначене підприємством.
Застосування такої процедури декларування товарів значно економить імпортерам час, кошти та надає можливість мінімізувати безпосередній контакт з працівниками Міндоходів.
Для здійснення митного оформлення за такою процедурою підприємцю ще до фактичного ввезення товару в Україну достатньо направити в митницю призначення попередню митну декларацію, яка і буде підставою для випуску товару у митний режим після перетину ним кордону.
Згідно з положеннями Митного кодексу України, за умови дотримання заходів тарифного та нетарифного регулювання за такою схемою можуть оформлятись всі товари (крім підакцизних), за якими відсутні ризики. 

Верховна Рада України відтермінувала сплату податку на нерухомість
04.07.2013 - Прес-служба Міндоходів
Прес-служба Міндоходів повідомляє, що 4 липня 2013 року Верховна Рада України ухвалила у другому читанні Закон про внесення змін до Податкового кодексу щодо об’єктів житлової нерухомості. Відповідно до Закону податок на нерухомість сплачуватиметься фізичними особами у 2014 році за поточний 2013 рік.
Законом також переглянуто розміри житлової нерухомості, на яку застосовуватимуться пільги.
Так, пільга застосовуватиметься для власників:
- квартир, сумарна житлова площа яких не перевищує 120 м. кв.;
-  будинків, сумарна житлова площа яких не перевищує 250 м. кв.;
- квартир та будинків – 370 м. кв.
Ставки податку будуть диференційовані.
Для власників:
- квартир - не більше 1 відсотка мінімальної заробітної плати (м.з.п), житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, 2,7 % у разі перевищення;
- будинків - не більше 1 відсотка м.з.п., житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів, 2,7 % у разі перевищення;
- квартир та будинків не більше 1 відсотка м.з.п., житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів, 2,7 % у разі перевищення;
Враховуючи нові правила оподаткування житла, громадяни, які вже сплатили податок можуть повернути сплачені кошти після набрання чинності цього Закону. Для цього їм потрібно звернутися із заявою до податкової інспекції (територіальних органів Міндоходів).
Разом з цим, сплачені кошти в поточному році можуть бути зараховані для сплати податку у 2014 році.
У Міністерстві запевняють, що платникам податків не має підстав для хвилювання. Відповідно до Податкового кодексу для подання заяви щодо повернення надміру сплачених коштів у них є три роки.

Нікопольська ОДПІ безкоштовно надає близько 50 адміністративних послуг
Завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів України платники податків можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Так, зокрема, серед послуг, які пропонуються, - реєстрація книги обліку доходів та витрат, видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, реєстрація реєстратора розрахункових операцій, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, видача торгового патенту, тощо. Загалом перелік таких адмінпослуг містить 55 найменувань та затверджений відповідним наказом міністерства.
Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку. В ній зазначено інформацію про суб”єкта, що надає адмінпослугу, нормативно – правові акти, які це регламентують, та умови її отримання. З інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату, тощо.
З повним переліком усіх адміністративних послуг, які надаються Нікопольською ОДПІ, можна ознайомитися на сайті міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/diyalnist-/katalog-poslug/informatsiya-pro-administrativni-poslu/.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю
Категория: Город | Просмотров: 889 | Добавил: admin | Теги: Податкова, об'єднана, інспекція, державна, інформує, Нікопольська
Всего комментариев: 0
avatar