Главная » 2013 Август 1 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
09:29 Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує | |
За 6 місяці звітного року бізнес Нікопольщини поповнив казну на 343,4 млн.грн. Про це повідомила в.о. начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька. За її словами за січень - червень 2013 року податківці Нікопольщини спрямували до бюджетів всіх рівнів 343,4 млн.грн., збільшивши загальні збори порівняно з січнем - червнем 2012 року на 4,8%. Зокрема, в січні - червні 2013 року до загального фонду держбюджету від платників Нікопольщини надійшло 71 млн.грн. Найбільшу питому вагу у структурі податкових зборів, як і раніше, мають два податки – ПДВ (42%) та податок н прибуток (36%). Місцевий бюджет у січні - червні 2013 року отримав 272,4 млн.грн., що на 17,5 млн.грн. більше, ніж у січні - червні 2012 року. Основними джерелами наповнення місцевого бюджету є податок з доходів фізичних осіб, плата за землю та єдиний податок. Керівниця Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Вікторія Радецька переконана, що надходження податків та зборів до українського бюджету є стабільними та адекватними до макроекономічних тенденцій. "З акцентом на активні заходи з детінізації економіки забезпечено цілком адекватний податковий супровід діяльності вітчизняного бізнесу”, - підкреслила Вікторія Радецька. Електронні перевірки платників податків З 01.01.2014 р. набере чинності наказ Міндоходів України, яким затверджено Порядок подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення територіальним органом Міністерства доходів і зборів України про проведення такої перевірки. Електронні перевірки платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, проводитимуться з 01.01.2014 р.; суб’єктів господарювання мікро-, малого та середнього бізнесу — з 01.01.2015 р.; інших платників податків — з 01.01.2016 р. на підставі заяви платника податків з незначним ступенем ризику за затвердженою формою. Протягом 10 календарних днів з дня отримання такої заяви прийматиметься рішення щодо проведення /не проведення такої перевірки. Дізнайся більше про свого бізнес – партнера на сайті Міндоходів України Для того, аби перевірити надійність Вашого ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву. Введіть відому Вам інформацію в одне з полів і наша система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомить Вам про результати пошуку. Звертаємо увагу, що оновлення баз даних відбувається 1 раз на місяць, отже, якщо юридична особа була зареєстрована, або внесена у одну із спеціалізованих баз протягом останніх 30 діб, дані щодо неї відображатись не будуть. Чи може платник податків подати уточнюючу звітність до початку планової документальної перевірки? Якщо платник податків отримав копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати проведення такої перевірки, то уточнюючі розрахунки він може подати до її початку. Під час проведення документальних планових та позапланових перевірок платник не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору, який перевіряється контролюючим органом. Нагадаємо, про проведення документальної планової перевірки керівником органу Міндоходів приймається рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки. Разом з копією наказу повинно бути письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки. Відповідна норма передбачена ст. 50 і 77 р. ІІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 -VI зі змінами та доповненнями. Порядок звітування за нововідведеною земельною ділянкою Суб’єкт господарювання, який протягом року отримав право власності (користування) на земельну ділянку, подає річну податкову декларацію або щомісячні декларації за типом «Звітна». Зазначені декларації подаються до територіального органу Міндоходів України за місцезнаходженням земельної ділянки. У випадку, якщо платник на поточний рік вже звітував за земельні ділянки, що перебувають у його власності (користуванні), а право власності на інші ділянки отримано протягом року, такий суб’єкт господарювання має подати нову звітну декларацію. Зробити це необхідно за місцезнаходженням таких земельних ділянок протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому виникло таке право. Нагадуємо, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого подають територіальному органу Міндоходів України податкову декларацію на поточний рік. Декларація подається за місцезнаходженням земельної ділянки з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Порядок сплати плати за землю регулюється положеннями розділу XIII Податкового кодексу України. При переході зі спрощеної системи оподаткування на загальну звітувати потрібно за результатами кварталу, в якому відбувся такий перехід Фізичні особи-підприємці, які: - зареєстровані протягом року в установленому законом порядку; - перейшли зі спрощеної системи оподаткування на загальну; - сплачували фіксований податок до набрання чинності Податковим кодексом, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому розпочато таку діяльність або відбувся перехід за загальну систему оподаткування. Вперше зареєстровані підприємці в декларації також зазначають інформацію про майновий стан та доходи станом на дату державної реєстрації. Декларації подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Платник повинен самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у такій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку. Для відображення результатів діяльності фізичні особи-підприємці заповнюють додаток 5 «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності» до податкової декларації наступним чином: - у частині І «Доходи від провадження господарської діяльності» зазначається сума одержаного доходу, витрати, пов’язані з господарською діяльністю, сума чистого оподатковуваного доходу; - у частині ІІ «Розрахунок податкових зобов`язань» - сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті до бюджету за результатами кварталу. Крім цього, фізична особа самостійно розраховує та зазначає суму авансових платежів на підставі очікуваного чистого доходу. Порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування регулюється положеннями ст. 177 Податкового кодексу України. Продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності» Шановні клієнти АЦСК ІДД! До завершення розробки та впровадження нового програмного забезпечення для підписання та подання звітності до органів Міндоходів продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності». Для накладення електронного цифрового підпису на електронну звітність та подання її до контролюючих органів також пропонуємо використовувати більш зручне безкоштовне програмне забезпечення або електронні сервіси компаній, які сприяють поліпшенню процесу подання звітності, впровадженню електронних сервісів та розвитку електронного документообігу. Переглянути перелік доступного програмного забезпечення можна за цим посиланням (http://acskidd.gov.ua/program_obespech). Фахівці Міндоходів обговорили з бізнесом питання акцизної політики в Україні Новий формат акцизної політики в Україні сьогодні обговорювався під час засідання робочої групи з питань акцизного оподаткування в Україні, створеної при Раді з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності. За словами начальника відділу методології акцизного податку Департаменту координації нормотворчої та методологічної роботи з питань оподаткування Міндоходів Ірини Мельник, акцизна політика не лише резерв до наповнення бюджету, а насамперед – відображення проблем, які існують в суспільстві, в т.ч. алкоголізму та тютюнопаління. Саме тому систему акцизного оподаткування в Україні необхідно гармонізувати та виробити дієвий контроль за рухом підакцизних товарів. Представники алкогольного бізнесу підтримали ініціативу Міністерства щодо єдиного підходу до оподаткування алкогольних напоїв та пива, залежно від вмісту спирту. Однак, на їх думку, ставки акцизу потрібно гармонізувати в рамках цілісної акцизної політики щодо алкоголю, проаналізувавши стан пивної галузі, суміжних галузей, ризики збільшення контрафактної продукції та тіньових механізмів. У той же час представники тютюнової галузі наголосили на необхідності розробки плану акцизної політики на найближчі 5 років. «Політика держави повинна бути передбачуваною, тому що бізнесу дуже складно працювати в таких умовах, вкладати інвестиції. Якщо підвищення акцизу необхідне, то воно повинно відбуватися поетапно, не більше, як на 10-15% і з початку нового року, як передбачено Бюджетним кодексом. Це потрібно для того, щоб ми могли планувати і вибудовувати свою роботу. Повинен бути чіткий план підвищення акцизу, тоді це буде не так болюче і для галузі, і для державного бюджету", – відзначила Тетяна Карпова, директор з корпоративних питань «Philip Morris Україна». Серед пропозицій, що висловили учасники робочої групи: узгодження норм Податкового та Бюджетного кодексів, підвищення ставок лише з початку року, вироблення схеми боротьби з тіньовими ринками та контрафактною продукцією. Загалом, за результатами засідання досягнута домовленість провести порівняльний аналіз законопроекту із зазначенням аргументованих переваг та недоліків. Нагадаємо, що 27 червня 2013 року Кабінет Міністрів України зареєстрував у Верховній Раді законопроект про підвищення акцизу на пиво, спирт, алкогольні та тютюнові вироби в 2014 році на 4,6% - 11,7% у рамках, передбачених Податковим кодексом України щорічної процедури індексації акцизів. «У бізнесу є час, аби встановити касові апарати з електронною стрічкою» - Олександр Клименко У питанні запровадження касових розрахунків з системою дистанційного автоматичного звітування головною метою для Міністерства доходів і зборів є електронізація податкової звітності, а не штрафні санкції за ігнорування нових вимог. Про це під час робочої поїздки до Харкова заявив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко. «Штрафи для нас – не самоціль. Головне – запровадження електронізації у звітності бізнесу перед міністерством. Ми були готові відтермінувати застосування штрафів за неподання електронної звітності з РРО ще до винесення відповідного законопроекту на розгляд парламенту», – сказав Міністр. За його словами, запровадження в Україні електронної звітності з РРО відповідає світовим тенденціям у розвинутих країнах. «Ми не відмовимося від системи, яка повинна працювати та адекватно контролювати доходи українського бізнесу. Тим паче, що для підприємців вона забезпечить зменшення кількості перевірок», – підкреслив Олександр Клименко. Міністр нагадав, що часу для запровадження РРО на сьогодні достатньо. 1 січня 2014 року – останній строк, до якого касові розрахунки в Україні повинні перейти на систему дистанційного автоматичного звітування. Нагадаємо, 8 липня Президент України Віктор Янукович підписав Закон України №357-VII, яким внесено зміни до терміну настання відповідальності за неподання електронної звітності. Згідно із законом, фінансова відповідальність настає з 1 січня 2014 року. До цього часу за неподання електронної звітності платників, які використовують касові апарати, не штрафуватимуть. Також нагадаємо, що 8 липня Міністерство доходів і зборів наказом № 249 затвердило Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. У першій частині реєстру визначені реєстратори розрахункових операцій, дозволені до первинної реєстрації. Тобто моделі зазначених реєстраторів можуть продаватися та використовуватися у роботі підприємців. До другої частини реєстру віднесено моделі, первинна реєстрація яких заборонена. Це ті апарати, які раніше перебували у використанні платників, однак вже переважно не випускаються виробниками касової техніки. На сьогодні у Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій знаходиться 53 моделі касової техніки, що відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів. Митниці Міндоходів прискорять митні процедури для паломників На період святкування 1025-річчя хрещення Київської Русі паломники перетинатимуть український кордон без затримок. Про це заявив сьогодні Міністр доходів і зборів Олександр Клименко під час візиту до Харкова. „Всі митниці Міндоходів готові до додаткового навантаження, яке може виникнути на пунктах пропуску. За необхідності ми збільшимо кількість інспекторів, обладнаємо виносні робочі місця безпосередньо на смугах руху, організуємо реверсивні смуги. Жодних незручностей наші гості не відчують”, – наголосив Міністр Олександр Клименко. Значне зростання пасажиропотоку в Міндоходів фіксують практично під час усіх важливих подій та свят. Саме тому механізм посиленого режиму роботи на митницях відпрацьовано до „автоматизму”. „Ми маємо значний досвід у скорочення часу на митне оформлення пасажирів. Всі митні процедури для паломників, які перетинатимуть український кордон у ці святкові дні, будуть проводитися швидко і без затримок”, – запевнив Олександр Клименко. Запрацював „Електронний кабінет платника податків” Новий сервіс Міндоходів „Електронний кабінет платника податків” розпочав свої роботу у тестовому режимі. Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а в подальшому він буде доступним для всіх категорій платників. Електронний кабінет - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації. Експерти Міндоходів новий сервіс вважають кроком до онлайнових відносин платника з працівниками органів доходів і зборів. Перевагами нового сервісу є подання податкової звітності в режимі реального часу. Платник одразу ж буде бачити, як показники його звітності вплинули на його стан розрахунків з бюджетом. Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів видаватиметься одна квитанція про прийняття декларації. У подальшому можливості Електронного кабінету будуть розширюватися. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою knp.minrd.gov.ua або на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. При встановленні програмного забезпечення потрібно користуватися браузером Internet Explorer. Нагадаємо, що цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів. На сьогодні в Україні діє 104 таких пункти. Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю
| |
Категория: Город | Просмотров: 916 | | |
Всего комментариев: 0 | |