Главная » 2013 Август 8 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
14:29 Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує | |
Кількість клієнтів Акредитованого центру Міндоходів Нікопольської ОДПІ досягла 2650 осіб. За сім місяців поточного року клієнтами Акредитованого центру сертифікації відкритих ключів Нікопольської ОДПІ, що діє при Міністерстві доходів і зборів України, стали 2650 абонентів. Як і раніше, найактивнішими користувачами цього сервісу є громадяни та фізичні особи – підприємці. 1400 таких абонентів безкоштовно отримали посилені сертифікати електронних ключів. Юридичним особам за цей період видано 1250 цифрових підписів. Фахівці Нікопольської ОДПІ нагадують, що посилені сертифікати відкритих ключів підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пункті реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, що розташований в Центрі обслуговування платників податків Нікопольської ОДПІ. Ключі електронного цифрового підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до податкових органів міністерства, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України, використовуючи безкоштовний он-лайн сервіс "iFinZvit”. У Марганці відкрито Центр обслуговування платників податків Відтепер підприємці міста можуть отримувати високоякісні послуги без зайвої бюрократії та черг. У центрі все сплановано для зручності платника – консультації фахівців, швидке обслуговування, кваліфікована допомога. Підприємців будуть обслуговувати кваліфіковані фахівці податкової служби, які надаватимуть комплекс інформаційно - консультативних та адміністративних послуг: прийняття на облік, подача звітності, отримання довідок та програмного забезпечення для звітування в електронному вигляді, тощо. Фахівці Марганецького відділення переконані, що сервісна інфраструктура буде затребуваною місцевим бізнесом – в умовах падіння виробництва в металургії саме малий та середній бізнес має стати основною ланкою регіональної економіки. Податківці впевнені, що після створення додаткових стимулів цей сегмент зростатиме ще динамічніше. Податкова служба повністю орієнтована на потреби платників. Сервісні центри – це кардинальна зміна формату роботи податкової та платників податків. Головне для нас – це зручність для платників податків. Шановні платники податків м. Орджонікідзе! При Орджонікідзевському відділенні Нікопольської ОДПІ, що знаходиться за адресою вул. м.Орджонікідзе, вул.Горького, 7, 01 серпня відкрито Центр обслуговування платників податків. Створення сервісних центрів для обслуговування платників податків відбувається в рамках стратегічного реформування податкової із фіскального відомства у сервісну службу. Це нова модель спілкування з платниками податків, яка забезпечує ефективне виконання органами державної податкової служби покладених на неї завдань. Віднині податкова починає працювати насамперед як сервісна служба. Такі необхідні і своєчасні кроки реалізують підхід «не платник для податкової, а податкова для платників». Фахівці Томаківського відділення будуть надавати адміністративні та інформаційно-консультаційні послуги платникам податків в ЦНАП З 01.08.13 фахівці Томаківського відділення будуть надавати адміністративні та інформаційно - консультативні послуги за адресою: смт. Томаківка, вул. Шосейна 3, 1 поверх, телефон 3 -14-69 в приміщені Томаківської райдержадіністрації. Платників податків будуть обслуговувати кваліфіковані фахівці податкової служби, які надаватимуть комплекс інформаційно - консультативних та адміністративних послуг. Головне для нас – це зручність для платників податків. Особливості подання звітності в електронному вигляді Після того, як платник надіслав звітність електронною поштою (засобами телекомунікаційного зв’язку) до органу Міністерства доходів і зборів України (далі – Міндоходів), він отримує першу та другу квитанції. Перша квитанція підтверджує передачу податкових документів в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається органами Міндоходів на електронну адресу платника, з якої було отримано податкову звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ вважається неодержаним. Друга квитанція підтверджує прийняття податкових документів платника до бази даних Міндоходів. У квитанції мають міститися: - реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, - відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, - результати перевірки електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП), - інформація про платника податків, - дата та час приймання, - реєстраційний номер, - податковий період, за який подається податкова звітність, - дані про відправника квитанції. На цю квитанцію накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку. Обидві квитанції складаються у двох примірниках. Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів. Нагадаємо, якщо податковий документ в електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. У разі, якщо звітність надійшла до органу Міндоходів після 16 години, то друга квитанція надсилається платнику протягом перших двох годин наступного робочого дня. Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №23. Ведення Книги обліку доходів фізичною особою-підприємцем – платником єдиного податку Платники єдиного податку першої та другої груп, а також платники єдиного податку третьої та п’ятої груп, які не є платниками ПДВ, ведуть Книгу обліку доходів. У Книзі щоденно, за підсумками робочого дня, відображаються отримані доходи. Платники єдиного податку третьої та п’ятої груп, які є платниками ПДВ, ведуть Книгу обліку доходів і витрат. Форми Книги обліку доходів та Книги обліку доходів і витрат затверджено наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2011 № 1637. Записи у зазначених книгах здійснюються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід. Зокрема, зазначаються кошти, що надійшли на поточний рахунок платника податку, та/або отримано готівкою, сума заборгованості, за якою минув строк позовної давності, фактично безоплатно отримано товари (роботи, послуги). Водночас, у Книзі обліку доходів і витрат зазначаються понесені витрати, зокрема, суми оплачених, придбаних товарів (робіт, послуг), виплаченої заробітної плати, на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Дані таких книг використовуються фізичною особою-підприємцем для заповнення Податкової декларації. Відповідні норми ведення обліку платниками єдиного податку визначені у ст.296 Податкового кодексу України. Правові засади застосування строщеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку встановлено гл. І розд. ХІV ПКУ. Міндоходів України пропонує спростити процедуру ведення бізнесу за допомогою РРО, що створює контрольну стрічку в електронному вигляді 31 липня в ІА «Міст-Дніпро» відбулася прес-конференція «Міндоходів України пропонує спростити процедуру ведення бізнесу за допомогою РРО що створює контрольну стрічку в електронному вигляді. У прес-конференції взяв участь фахівець ГУ Міндоходів в Дніпропетровській області Геннадій Мажаєв. «З 12 700 касових апаратів, які повинні бути переобладнані, вже більше 6 тис. модернізовано. Введення контрольної стрічки в електронному вигляді - позитивна тенденція до спрощення документообігу. По-перше, це дозволить суб'єктам господарювання не друкувати на папері і не зберігати протягом трьох років паперову контрольну стрічку, а по-друге, при використанні сучасної касової техніки - не надавати щомісячно звітність про використання РРО в органи Міндоходів України. По питаннях наявності і придбання відповідних модемів для конкретних моделей РРО необхідно звертатися в центри сервісного обслуговування або до виробників касової техніки, які повинні провести відповідне доопрацювання РРО для роботи з модемами і підключити їх. Всю технічну інформацію про виробників касової техніки і центрів сервісного обслуговування можна знайти на сайтах Міністерства доходів і зборів України і Національного банку України», - підкреслив Геннадій Мажаєв. Спроба відщипнути від державного пирога 5,2 млн. грн. закінчилась для підприємства жалюгідно Співробітниками управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області викрито аферу підприємства «Н», яке намагалося ухилитися від сплати податків до державного бюджету в особливо великих розмірах - 5,2 млн. грн. Державний науково - дослідний інститут уклав договір з підприємством «Н» на виконання робіт з розробки проектної документації. За виконані роботи протягом 2012 року замовником перераховано на рахунки підприємства «Н» понад 115 мільйонів державних коштів. Здавалося б, сплати податки та спи спокійно. Але, посадові особи підприємства «Н» думали по – іншому. Вони вирішили мінімізувати податкові зобов’язання, які підлягали сплаті до бюджету. Для цього шахраями були проведені безтоварні операції по придбанню товарів, робіт, послуг у підприємств з ознаками фіктивності. Ці «фокуси» могли б коштувати державі 5,2 млн. грн., якби фахівці Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області не упередили незаконних дій підприємства «Н». За святкові дні кордон України перетнули понад 1,2 млн. осіб Протягом трьох днів святкування 1025-річчя Хрещення Русі (26-28 липня 2013 року) митний кордон України перетнуло понад 1,2 млн. осіб. Через митниці Міндоходів пройшло на 200 тис. пасажирів більше, ніж у звичайні вихідні дні. Зокрема, за статистикою Міндоходів, офіційно підтвердили, що приїхали на урочистості в Україну, – 960 осіб. З них 248 представників духовенства та помісних церков, а також 42 представники інших конфесій. Кількість паломників склала 637 осіб. Всі митні процедури здійснювалися швидко та без затримок. Оформлення літерного поїзду Святійшого Патріарха Московського і всія Русі Кирила відбулося без зауважень. Нагадаємо, що за дорученням Міністра доходів і зборів Олександра Клименка всі митниці були готовими до додаткового навантаження на пунктах пропуску у святкові дні. Такі заходи дозволили уникнути черг та затримок в митному оформленні всіх пасажирів, бажаючих перетнути митний кордон України. Умови перебування фізичних осіб на ІІ групі платників єдиного податку До платників єдиного податку ІІ групи належать фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства. Протягом календарного року такі платники повинні відповідати сукупності критеріїв: - не використовувати працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не повинно перевищувати 10; - обсяг доходу не повинен перевищувати 1 000 000 грн. До зазначеної групи платників не відносяться фізичні особи-підприємці, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна, а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи належать виключно до третьої або пятої групи платників єдиного податку. Зазначимо, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року за умови дотримання відповідних вимог (п.291.4 ст.291 Податкового кодексу України). Для цього йому необхідно подати заяву до територіального органу Міндоходів України не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. До заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік. Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування визначено ст.298 Податкового кодексу України. Продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності» Шановні клієнти АЦСК ІДД! До завершення розробки та впровадження нового програмного забезпечення для підписання та подання звітності до органів Міндоходів продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності». Для накладення електронного цифрового підпису на електронну звітність та подання її до контролюючих органів також пропонуємо використовувати більш зручне безкоштовне програмне забезпечення або електронні сервіси компаній, які сприяють поліпшенню процесу подання звітності, впровадженню електронних сервісів та розвитку електронного документообігу. Переглянути перелік доступного програмного забезпечення можна за цим посиланням (http://acskidd.gov.ua/program_obespech). Особливості ввезення та оподаткування митними платежами гуманітарної допомоги, в тому числі транспортних засобів Митне оформлення гуманітарного товару із звільненням від оподаткування митними платежами здійснюється митними органами за наявності рішення відповідного спеціально уповноваженого державного органу з питань гуманітарної допомоги про визнання товару гуманітарною допомогою. Інформаційно – комунікаційний сектор
| |
Категория: Город | Просмотров: 1073 | | |
Всего комментариев: 0 | |