Покров Пятница 17.05.24, 14:18
Сайт
Главная » 2013 » Март » 21 » Регіональному інформаційно-ресурсному центру «Відкрита влада» виповнилося 2 роки
21:01
Регіональному інформаційно-ресурсному центру «Відкрита влада» виповнилося 2 роки
Регіональному інформаційно-ресурсному центру «Відкрита влада» виповнилося 2 рокиРегіональному інформаційно-ресурсному центру «Відкрита влада» виповнилося 2 роки. Його робота спрямована на дебюрократизацію адміністративних послуг та підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян.  За час існування інформаційно-ресурсного центру для зручності відвідувачів систематично збільшувалася кількість та якість послуг. Зростала і кількість громадян, які звернулися сюди. Завдяки реалізації проекту вдалося утвердити нові форми спілкування влади і громадян та досягти прозорості дій. 
«Робота цього Центру ще раз підтвердила: влада працює для людей і завжди готова до конструктивного діалогу з ними, - підкреслив губернатор Дніпропетровщини Дмитро Колєсніков. -  Сьогодні ми можемо з впевненістю сказати: Дніпропетровщині вдалося досягти нового рівня спілкування між владою та громадянами, яке будується на європейських принципах доступності, відкритості, партнерства». 
Регіональний інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада» функціонує з 21 березня 2011 року. До його складу входять: центр прийому громадян, офіс адміністративних послуг, надання безоплатної первинної правової допомоги, робота відвідувачів з документами, що містять публічну інформацію, веб-портал „Відкрита влада”, обласний контактний центр, в якому опрацьовуються звернення з  державної  установи  „Урядовий  контактний  центр”, контакт-центр „Гаряча лінія голови облдержадміністрації”. Також центр координує роботу всіх 35 дозвільних центрів міст та районів області.
Підприємець, звернувшись до Центру, має змогу отримати необхідну адміністративну послугу за принципом „єдиного вікна”. Це стосується житлово-комунального господарства, освітніх послуг, культури, туризму, державно-церковних відносин, видавничої справи, інвестиційної діяльності.
 У 2011 році структурними підрозділами облдержадміністрації надавалися 22 адміністративні послуги (всього надано 709 адмінпослуг). У 2012 році у зв’язку із змінами законодавства – 19 адміністративних послуг* (надано 571 адмінпослугу). У цьому році вже надано 96 адмінпослуг.
У жовтні 2012 року стартував перший в Україні пілотний проект „Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту”. Метою цього проекту є створення для клієнтів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату. З моменту старту проекту у 2012 році надано 164 адміністративні послуги та видано 139 документів. За 2013 рік надано 69 адміністративних послуг та видано 62 документи.
Запроваджені також нові підходи до організації роботи із зверненнями громадян. Це сприяло налагодженню взаємодії між владою і громадськістю та зростанню кількості позитивно вирішених питань.
Про високий рівень довіри громадян до влади свідчить зростання кількості звернень до центру „Відкрита влада”. Так, у 2011 році опрацьовано 8566 звернень. А у  2012 році на 56% більше - 13330 звернень. 
У 2012 році на особистих прийомах керівництвом облдержадміністрації розглянуто 3566 звернень. У порівнянні з 2011 роком кількість таких звернень збільшилася у 2 рази.
Цього року на особистих прийомах громадян керівництвом облдержадміністрації вже розглянуто 405 звернень, що становить 23% від загальної кількості (1780 звернень). Усі питання, порушені громадянами, знаходяться на контролі в облдержадміністрації.
Минулого року було створено веб-портал „Відкрита влада” (www.openpower.dp.gov.ua), який надає нові можливості отримання необхідної інформації: від інноваційної діяльності шкіл, роботи гуртків, питань усиновлення – до тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи медичних закладів, порядку одержання субсидій, наявності місць у дошкільних навчальних закладах тощо.
Також з червня 2012 року функціонує багатоканальна телефонна лінія "Контакт-центр "Гаряча лінія голови облдержадміністрації”. У ході її роботи забезпечується прийняття та реагування на звернення, які надходять від громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб – підприємців, стосовно проблемних питань на території області.
З початку роботи контакт-центру (з 5 червня 2012 року) опрацьовано більше 38 тисяч звернень від жителів області. Наразі на «Гарячу лінію Дмитра Колєснікова» щодня надходить близько 250 дзвінків. На всі звернення, які надійшли на "Гарячу лінію голови облдержадміністрації”, забезпечено належне реагування: вживаються заходи по вирішенню проблем, надається підтримка громадянам в частині реалізації їх законних прав.
  Окрім телефонної лінії звернення приймаються також через веб-портал (www.callcenter.dp.gov.ua).
Також у центрі „Відкрита влада”, зокрема, облаштовані місця:

для забезпечення доступу до публічної інформації облдержадміністрації. У 2012 році до облдержадміністрації надійшло 273 запити на інформацію, у 2013 році – вже опрацьовано 50 запитів;
для надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам. Надаються роз’яснення положень законодавства та консультації з питань реалізації прав і свобод людини і громадянина та виконання обов’язків. У 2012 році таку допомогу надано 1250 громадянам, у 2013 році – 232 мешканцям області.

Довідка.
* У Центрі надаються наступні адміністративні послуги: 

8 видів ліцензій (освітні послуги, імпорт товарів, експорт товарів, зовнішньоекономічна діяльність, виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії, постачання теплової енергії, водовідведення та водопостачання); 
3 види свідоцтв (атестація шкіл початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, внесення суб’єкта кінематографії, внесення в Державний реєстр видавців); 
4 види реєстрації (іноземні інвестиції, договори про інвестиційну діяльність, статути релігійних громад, зміни до статутів релігійних громад); 
2 види дозволів (проведення робіт на пам’ятках, відновлення земельних робіт); 
2 види погоджень (розміщення реклами на пам’ятках, перебування іноземців на запрошення релігійних громад). 

Єдиний телефонний номер "Контакт-центру "Гаряча лінія Дмитра Колєснікова” – 
0-800-505-600. Дзвінки на гарячу телефонну лінію приймаються щоденно (крім вихідних та святкових днів) з 9-00 до 17-00 (зі стаціонарних телефонів безкоштовно).

Категория: Область | Просмотров: 835 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar